Care este funcția principală a semnalizării digitale ?
Semnalizarea digitală, denumită uneori semnalizare electronică, se referă la tehnologii de afișare precum pereții LED (sau pereți video), monitoare de proiecție și LCD pentru a afișa pagini web, videoclipuri, indicații de orientare, meniuri de restaurante, mesaje de marketing sau imagini digitale.
Nu numai că captează mai multe vizionări, dar rata lor de impact este de 83% – semnificativ mai mare decât orice media tradițională. Studiile ne confirmă că 8 din 10 clienți care intră într-o unitate, au fost atrași de afisajele digitale care le-au trezit interesul si atentia. Acest aspect se traduce prin traficul pietonal suplimentar și noi clienți garantați.
De ce semnalizarea digitală câștigă extrem de multă popularitate ?
În comparație cu formele tradiționale de publicitate, cum ar fi tipărirea sau radioul, semnalizarile digitale pot fi actualizate ușor și rapid în orice moment, cu cel mai recent conținut. Acest lucru permite companiilor să țină pasul cu tendințele în schimbare și cu nevoile clienților fără a fi nevoite să investească în reproiectări sau campanii costisitoare. În general, solutiile de digital signage servesc mai multor scopuri comune: promovarea, identificarea, furnizarea de informații, indicarea de orientare sau creșterea gradului de conștientizare privind siguranța.
De ce am nevoie de semnalizare digitala ?
Semnalizarea vă poate ajuta să fiți remarcat și să creșteți gradul de cunoaștere a mărcii sau a produselor comercializate de dumneavoastră, ceea ce vă ajută la stimularea vânzărilor și la încurajarea afacerilor repetate. Este o strategie de marketing rentabilă, care va reflecta calitatea afacerii și a produselor dvs., vă va oferi un avantaj competitiv și va fi un instrument de comunicare extrem de eficient.
Acum că știți ce este digital signage, aruncați o privire la câteva dintre modalitățile în care poate fi folosit:
Promoții
Ecranele de semnalizare digitală sunt un loc minunat pentru a prezenta promoții pentru produse, servicii, evenimente și vânzări. Deoarece ecranele multimedia folosesc videoclipuri și animații pe lângă grafica rotativă, agențiile de publicitate pot încorpora conținut de semnalizare digitală care include reclame statice, demonstrații de produse sau mărturii video. Locatiile de vânzare cu amănuntul sunt unul dintre cele mai comune locuri în care veți vedea semnalizare digitală.
Oferte de servicii
În timp ce meniurile de hârtie sau afișajele fixe sunt încă comune, companiile își pot lista artistic ofertele de servicii pe afișajele digitale. Cu semnalizare digitală, restaurantele, saloanele, spa-urile, atelierele de reparații auto și studiourile de fitness pot oferi conținut rotativ și informații pe pereți, ferestre sau pe un ecran digital.
Calendare și Programe de evenimente
Hotelurile, centrele comerciale, universitățile, birourile, parcuri tematice și unitățile de asistență medicală pot folosi conținutul digital pentru a crea calendare care partajează programele de evenimente sau de lucru, precum și orele viitoare de întâlnire. Acest lucru îi ține pe vizitatori informați despre activitățile zilnice, economisind în același timp personalului timp petrecut anterior pentru a răspunde întrebărilor.
Hărți (Sunteți aici!)
Multe organizații mari au hărți statice care ghidează oamenii către destinație. Cu toate acestea, aceste hărți nu oferă o flexibilitate optimă; acestea trebuie actualizate și republicate ori de câte ori se fac modificări și oferă vizitatorilor doar informații statice, standardizate.
Hărțile digitale de orientare sunt fiabile, versatile și accesibile. Puteți să vă actualizați hărțile în timp real și să utilizați instrumente interactive care oferă indicații personalizate, bazate pe contribuțiile clienților.
Mesaje de urgență și multe alte intrebuintari
În caz de urgență, trebuie să anunțați rapid întregul personal. Dacă nu aveți o strategie de comunicare fiabilă, totuși, acest lucru poate fi extrem de dificil. Cu ajutorul conținutului de semnalizare digitală, puteți crea un plan cuprinzător de comunicare în caz de urgență și puteți actualiza informațiile pe diferite ecrane din unitatea dumneavoastră. Mesajele importante de siguranță și urgență sunt distribuite simplu și eficient.
Tehnica Vizuala vă pune la dispoziție inclusiv Sisteme de Sonorizare de Evacuare, și diverse sisteme Public Address !
Ce sunt sistemele Public Address ?
Sistemele audio Public Adress /Linie 100V/ PA / au fost create pentru aplicatii de muzica ambientala si mesaje vocale cu posibilitate de transmitere pe distante lungi si zone multiple, avand capacitatea de alimentare a unui numar mare de boxe.
Se bazeaza pe un sistem de transmisie a semnalului audio pe linie de 100V. Numarul boxelor nu sunt limitate si pot fi de diferite puteri, important este ca puterea totala adunata ale boxelor legate pe un amplificator sa nu depaseasca puterea amplificatorului. Se monteaza deobicei in #Institutiipublice #Mall #Fabrici #Hale #Biserici #Spitale #Restaurante #Aeroporturi #SPA-uri #Magazine #TerenurideSport, etc.
De ce să folosești soluțiile de Digital Signage de la Tehnica Vizuala?