-
Toate produsele
- Oferta PNRR/PNRAS
- Showroom
- Oferte Xmas
- Blog
- B2B
- Contact
- Resigilate
Informare si suport
Oferim suport pentru orice situatie aparuta intre colaborarea dvs. si magazinul nostru online.
Posibilele situatii aparute post-vanzare care care vor fi tratate de catre departamentul Serviciu Clienti sunt:
- produse livrate incomplet sau incorect,
- livrari intarziate,
- produse ce nu sunt functionale in primele 24 de ore de la primire sau colete ce prezinta deteriorari,
Pentru detalii ne puteti contacta la : 0723- 53 92 99 - zilnic intre orele 09:00-18:00 sau pe office@tehnicavizuala.ro
Retur:
Puteti solicita returul de produse in urmatoarele situatii:
-Produsul nu este conform cu specificatiile de pe site;
Daca produsul comandat se dovedeste a nu fi conform cu specificatiile de pe site, puteti solicita returnarea acestuia pentru inlocuire sau rambursarea integrala a contravalorii. Daca se inlocuieste cu un produs de o valoare mai mare, se va plati diferenta, respectiv daca valoarea este mai mica, veti primi o rambursare partiala pana la valoarea produsului inlocuitor. Costurile de retur si de transport sunt suportate in acest caz de comerciant.
-Colete ce prezinta deteriorari;
Pentru produsele ale caror colete prezinta deteriorari vizibile la primirea prin curier, se recomanda refuzarea receptiei lor, iar acest fapt se consemneaza si pe documentul de livrare (AWB) motivand refuzul coletelor. In aceste cazuri, prin comun acord intre cumparator si comerciant se va returna valoarea produsului cumparat, mai putin costul livrarii, sau la cererea cumparatorului se va livra acelasi produs in cel mai scurt timp.
- Produse ce au fost livrate gresit;
Daca i s-a livrat cumparatorului un alt produs decat cel comandat, acesta este rugat sa semnaleze cat mai curand posibil acest lucru, pentru ca produsul sa fie returnat si inlocuit cu cel corect. Toate costurile de retur si de transport al produsului corect vor fi, in acest caz, suportate de comerciant.
Procedura de urmat, in orice situatie, este urmatoarea:
Solicitare de retur prin oricare dintre modalitatile de mai jos, in urma careia solicitantul va primi un numar de retur (Numar RMA) si instructiuni suplimentare, daca este cazul.
Modalitatile prin care cumparatorul poate sa faca o reclamatie sunt urmatoarele: